آپديت جديد گوگل در ماه مارس، نتايج سئوي متفاوتي را نشان مي دهد ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

روش ها و تاکتيک هاي استفاده شده، باعث شد تا سئو ها باعث تغييراتي شوند.

اين به روز رساني در برخي سايت ها باعث حل مشکلات نمي شود؛ بلکه گاهي اوقات باعث ايجاد مشکلات بيشتر در سئو نيز مي شوند.

دسته بندي سايت ها

يکي از جالب ترين و البته تعجب برانگيز ترين نتايج اين بررسي، دسته بندي سايت ها بود. از برخي افراد خواستيم در اين بررسي سئو شرکت کنند و نتايج خود را به ما اعلام کنند. از وب سايت هايي در زمينه سلامتي و امور پزشکي انتظار داشتيم تا دچار مشکلات زيادي در سئو شده باشند. اما نسبت به به روزرساني پيشين، شاهد 10 درصد کاهش در مشکلات مربوط به سئو ي وب سايت هاي سلامت و پزشکي بوديم. به روز رساني منتشر شده رتبه‌بندي هاي سئو ي بيشتري از وبسايت هاي متفاوت را در بر گرفته است. به همين علت، با توجه به بروز رساني منتشر شده، دسته بندي وب سايت ها نيز تحت تاثير قرار گرفته است.

ساير تجزيه و تحليل ها

تجزيه و تحليل هاي زيادي در رابطه با به روز رساني اخير سئو ي گوگل منتشر شده است که برخي از آن ها توسط ارائه دهندگاني مانند Sistrix، Search Metrics، Rank Ranger و ساير ارائه‌دهندگان منتشر شده است. Marie Haynes پست هايي در رابطه با بازيابي هايي که مشاهده کرده است منتشر کرده است. Glenn Glabe تجزيه و تحليل هاي سئو ي خود را در رابطه با اين به روز رساني انتشار داده است و شرکت گوگل به برخي از پرسش هاي متداول در رابطه با اين به روزرساني سئو پاسخ داده است.

چه کاري بايد انجام دهيد

اگر اين به روز رساني سئو بر روي وب سايت شما تاثير گذاشته است، بنابراين بايد نگاهي بي طرفانه به وب سايت خود داشته باشيد. از ديگران بخواهيد که سئو ي وب سايت شما را بررسي کنند. ممکن است نياز به تغييرات فني سئو داشته باشيد يا نياز باشد تا محتوايي با کيفيت بهتر توليد کنيد و سايت خود را بازسازي کنيد. رابط کاربري بهتري براي وب سايت خود توليد کنيد يا لينک ها و پيوندهاي موجود در آن را تجزيه و تحليل کنيد. از همکاران خود بخواهيد تا بازخورد هاي خود را در سايت اعلام کنند. از افراد متخصص در زمينه سئو بخواهيد شما را در اين امر ياري کنند. به دنبال راه‌هاي ديگري باشيد که با استفاده از آن ها سايت تان را به مکان بهتري براي کاربران تبديل خواهيد کرد.

همچنين از اين افراد متخصص در اين زمينه بخواهيد تا اعلام کنند که چه تغييراتي براي مشاهده ي بازيابي ها يا تغييرات اين به روز رساني انجام داده اند.

پاسخ ها به صورت متفاوت عرضه شده اند. برخي افراد اعلام کردند که هيچ کاري انجام ندادند و تنها صبر کردند تا تغييرات را مشاهده کنند و برخي افراد اعلام کردند که تغييرات فني سئو را بر روي وب سايت هاي خود اعمال کردند، پيوندها و لينک ها را حذف کردند، پيوندها و لينک ها را اضافه کردند، رابط کاربري خود را افزايش دادند، محتواي با کيفيت توليد کردند و ...

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/102/





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: